AKTUÁLNÍ INFORMACE K PROVOZU A OBCHODNÍMU STYKU
I. PROVOZ NEPŘERUŠEN
Vážení zákazníci, navzdory nutným opatřením omezujících běžný obchodní styk, jsme připravení zabezpečit dodávky vámi požadovaných produktů z portfolia olejů a maziv, aditiv a chladících kapalin.
Máme vše, co je třeba:
■ VLASTNÍ SKLADY A VELKÉ SKLADOVÉ ZÁSOBY
■ VLASTNÍ ROZVOZOVÉ VOZY + SILNÉ PARTNERY PRO LOGISTIKU
■ SILNÝ TÝM V ZÁZEMÍ SKLADU A ZÁKAZNICKÉM SERVISU
■ PERSONÁLNÍ REZERVY
Jsme připraveni Vám pomoci!
II. PROVOZNÍ DOBA
Po-Pá 7:00 – 16:30
III. PŘIJATÁ OPATŘENÍ
Abychom zajistili maximální ochranu zdraví zákazníků, ale i naše vlastní, přijali jsme řadu opatření, která vychází z nařízení vlády ČR, z možností naší obchodní činnosti a možností provozních prostor.
POZASTAVEN MALOOBCHODNÍ PRODEJ
Dle nařízení vlády jsme pozastavili maloobchodní prodej zboží. Koncovým zákazníkům však může posloužit k nákupu internetový obchod obchod.top-oil.cz, kde je dostupné kompletní portfolio produktů z řad olejů a maziv, chladících kapalin, aditiv a příslušenství. Objednávky zboží lze provést i telefonicky nebo e-mailem.
NOSÍME ROUŠKY
Všichni pracovníci obchodního oddělení používají roušky, zaměstnanci skladu a řidiči také rukavice, a to po celý pracovní den. Používání desinfekce v pravidelných intervalech je samozřejmostí.
BEZKONTAKTNÍ PŘÍJMOVÁ A VÝDEJNÍ MÍSTA
Abychom minimalizovali osobní kontakt, byly zřízeny bezkontaktní zóny pro příjem a výdej zboží. Tato místa jsou označena informačními cedulemi u hlavních vrat skladu. Příslušné zboží je nachystáno na přepravních paletách odběru.
- VÝDEJ ZBOŽÍ:
Osobní odběr zboží je možný pouze po telefonní či mailové domluvě
objednavky@top-oil.cz | +420 379 422 580
Pro výdej zboží je vyhrazena jedna pozice.
Dodací listy ke zboží jsou umístěny na zboží v obálce
Nepřijímáme platbu v hotovosti ani kartou. Pokud zákazník nemá nastavenu platbu na fakturu, nelze zboží vyzvednout.
Pro základní vizuální kontrolu jsou výdejní místa monitorována kamerovým systémem.
- PŘÍJEM ZBOŽÍ
Příjem zboží lze uskutečnit jen po předchozí telefonické, nebo potvrzené emailové komunikaci ve vzájemně odsouhlasenou hodinu.
Zboží musí být vyloženo před vraty hlavního skladu, případně na jiném místě dle instrukcí pracovníka Top Oil Services.
Dokumenty ke zboží (dodací list, CRM, případně jiné) nechává řidič na označeném místě na rampě u vchodu do kanceláře.
Před vykládkou zajistí řidič přístup k nákladu našim pracovníkům a vyčká ve vozidle na složení zboží zaměstnancem Top Oil Services.
Potvrzené dokumenty si vyzvedne řidič opět na rampě, tudíž po celou dobu nikdo z přepravní společnosti nepřijde do osobního styku s žádným pracovníkem Top Oil Services.
Platbu v hotovosti nelze provést.